سوالات متداول آموزش فروش

کوزین بیش از 2.5 میلیون فروش کننده از سراسر جهان به نتایج قابل توجهی دست یافته است. در اینجا سوالات متداول ما اغلب از طرف افرادی با توجه به پیوستن به باشگاه کوزین خواسته می شود.

البته منظور من چیست؟

بعضی افراد دقیقا می دانند که چه دوره ای نیاز دارند، شاید بر اساس عنوان شغلی خود باشد. به عنوان مثال، آموزش فروش، منابع انسانی و دوره های رهبری مناسب برای افرادی است که در این نقش ها قرار دارند. افراد دیگر ممکن است نیاز خاصی را نداشته باشند و ترجیح می دهند چند موضوع را با یکدیگر کنار بگذارند. از طریق دوره های ما نگاهی بیندازید و ببینید که کدامیک از شما بیشترین نیاز شما را برآورده می کند و سپس ما را با شماره 1 800 232 3485 تماس می گیرید یا به ما ایمیل می فرستید و خوشحال خواهیم شد که با شما در مورد نیازهای شما صحبت کنید.

چگونه می توانم یک دوره را رزرو کنم؟

پس از پیدا کردن نوع البته که می خواهید، به سادگی ما را در شماره 1 800 232 3485 یا ما ایمیل بفرستید و ما نیازهای دقیق خود را با شما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

چه مهارت ها و تجربیات، مربیان شما دارند؟

مربیان ما دارای تجربه و مهارت های فراوانی هستند که از کار در شرکت های بین المللی بزرگ، در فروش، مدیریت و HR / آموزش نقش دارند، همچنین در آموزش کارکنان شرکت های چند ملیتی. مشخصات مربیان ما را در صفحه تیم نمایش دهید. اگر میخواهید یک مربی با تجربه خاص داشته باشید، چرا فقط به ما شماره 1 800 232 3485 مراجعه نمیکنید یا به ما ایمیل بزنید.

چگونه می توانید یک دوره را طراحی کنید زمانی که شرکت ما را نمی دانید؟

هر شرکت متفاوت است و دارای نیازهای متفاوت است. برنامه آموزشی “یک اندازه برای همه” سبک ما نیست. ما با شما ملاقات خواهیم کرد تا از شرکت شما، آنچه شما انجام می دهید، نحوه کار و بحث در مورد نیازهای آموزشی خود بپرسید، به طوری که دقیقا درک آنچه نیاز دارید را درک کنید. سپس یک دوره ویژه برای شرکت شما طراحی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که آموزش مورد نیاز شرکت شما باشد.

چرا ما را به شماره 1 800 232 3485 تلف نکنیم یا برای اطلاعات بیشتر به ما ایمیل بزنیم.

پس از دوره چه اتفاقی می افتد؟

به عنوان حداقل، ما همیشه بازخورد و ارزشیابی پس از دوره را ارائه می دهیم تا بدانید که ما به کارکنان خود کمک کرده ایم تا بتوانند کارشان را بهتر انجام دهند. ما همچنین می توانیم ارزیابی بیشتری را در قالب نظارت بر کار و مربیگری انجام دهیم.

به عنوان استاندارد برای همه یا دوره های آموزشی ما، ما ارائه خدمات پست الکترونیکی مربی رایگان ایمیل به همه نمایندگان. ما همچنین با شما کار می کنیم تا نیازهای آموزشی آینده را شناسایی کنید.

البته نوعی که من می خواهم فهرست نشده است، آیا هنوز می توانید آموزش هایی را که می خواهید انجام دهید؟

ما کاملا درک می کنیم که هر شرکت متفاوت است و بنابراین نیازهای آموزشی متفاوت دارد. ما می توانیم دوره های آموزشی سفارشی را طراحی کنیم تا بتوانیم نیازهای دقیق شما را برآورده کنیم. اگر می خواهید آموزش در مورد موضوعی که در فهرست ذکر نشده است، به سادگی ما را با شماره 1 800 232 3485 تماس بگيريد یا با الزامات خود به ما ایمیل بزنید و ما قادر خواهیم بود تا دوره ای را برای دیدار با نیازهای شما ایجاد کنیم.

می دانم که می خواهم آموزش دهم، اما نمی دانم چه مهارت هایی را دارم که می توانم به شما توصیه کنم؟

شاید همکاران یا مدیران شما بتوانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید کدام مناطق از مهارت های خود را می توانید از آموزش استفاده کنید. اگر اخیرا مشاغل تغییر کرده اید یا ارتقا یافته اید، انتظار می رود که مهارت های جدیدی کسب کنید. در حالی که برخی از دوره های ما خود توضیحی و مناسب برای مشاغل خاص، دوره های دیگر مناسب برای بسیاری از نقش های شغلی در بسیاری از صنایع. فقط به این دلیل که شما یک مدیر یا یک شخص فروش هستید، این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید از مهارتهای مالی، اداری یا تلفن بهره مند شوید. ما را به شماره 1 800 232 3485 تماس بگيريد يا به ما نامه بفرستيد و به ما كمك كنيد تا به شما كمك كنيد كه آموزشي را كه براي شما سودمند است، انتخاب كنيد.

چه کس دیگری آموزش Cosin Sales را انجام داده است؟

ما افتخار ما را برای ارائه دوره های آموزش غیررسمی داریم و با برخی از شرکت های برجسته در سراسر جهان کار کرده ایم. نگاهی به لیست مشتریان ما و ببینید که ما در صنعت شما کمک کرده ایم. منابع نیز در صورت درخواست موجود است.