مباحث جامع تحلیل تکنیکال

 

    • کاربرد ها و استراتژی ها
    • شکسته شدن خط روند چه زمانی رخ می دهد؟
    • مفهوم حد ضرر
    • تعیین اهداف قیمتی
    • رویکرد های زمانی
    • روند
    • مفهوم کانال های قیمت
    • مفاهیم چنگال اندروز
    • مفاهیم فیبوناچی
    • تعیین نواحی PRZ
      • سه اصل تکنیکال
      • هدف از تحلیل تکنیکال
      • شخصیت های فعال در بورس
      • روند ورود شخصیت های فعال به سهام در نمودار قیمت
      • معرفی نرم افزار های کاربردی
      • انواع نمودار قیمت
      • انواع تایم فریم ها
      • مشخصه های نمودار
      • انواع روند
      • مفهوم حمایت و مقاومت
      • مفاهیم و اصطلاحات مهمفیبوناچی زمانی
    • تحلیل به روش ژاپنی ها(شناخت روانشناسی عرضه و تقاضا و مباحث پرایس اکشن)
    • الگوهای قیمتی
    • اندیکاتور ها با شما سخن می گویند(تکنیک های نوسان گیری)
    • باند های بولینگر
    • ایچیموکو
    • شناخت الگوهای بی نظیر هارمونیک
    • امواج الیوت و استراتژی های معاملاتی
    • استفاده از نرم افزار Advanced Get
    • استفاده از نرم افزار TseClient
    • طریقه استفاده از اکسپرت الیوت کانفیرم
تجزیه و تحلیل تکنیکال به بررسی، مطالعه و ارزیابی رفتارهای بازار وتغییرات قیمت های پیشین برای پیشبینی تغییرات قیمت در آینده است. اغلب از تحلیلگران تکنیکی به عنوان چارتیست یاد می شود، چرا که برای تحلیل هایشان اتکای زیادی به نمودارها دارند. تحلیل تکنیکی در زمینه ارز، سهام، کالاها و یا هر موضوع قابل داد و ستدی که متاثر از نیروهای عرضه و تقاضا باشد قابل استفاده است.
پس از گذراندن این دوره شما با اصول و قواعد تکنیکال بازار سرمایه آشنا خواهید شد و اطلاعات لازم برای تبدیل شدن به یک تحلیلگر تکنیکال را خواهید داشت، در طول دوره تمام اصول و قواعد آموخته شده به صورت کاملا کاربردی در بورس ایران بررسی خواهند شد.
  • افزایش درآمد از طریق نوسان گیری
  • قابل استفاده در بازار های داخلی و بین المللی (بورس ، طلا ،ارز و ارزهای دیجیتال)
  • افزایش سرعت در تحلیل

تحلیل تکنیکال در عین سود آوری ،بسیار جذاب می باشد .

  •  استفاده از نرم افزار در جهت معاملات خودکار
  • مقبولیت جهانی این روش تحلیلی
  • مخصوص تمامی افراد جامعه ، بدون نیاز به دانش اقتصادی
  • فرایند کاری اسان و قابل درک

دوره جامع تحلیل بازار های مالی(بورس،طلا،ارز و زعفران)
یک میلیون/260هزار تومان
اردیبهشت 98
دوشنبه ها و چهارشنبه ها
جلسات : 16 جلسه 3 ساعته به مدت سه ماه
مدرس : مهندس زین العابدین پرورش
شهریه دوره : مبلغ کل دوره با تخفیف ویژه مبلغ 1 میلیون و 260 هزار تومان

پس از اتمام دوره، شرکت کنندگان قادر خواهند بود عملکرد فروش خود را با:

  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود
  • اعمال یک رویکرد متمرکز بر مشتری برای توسعه و گسترش روابط مشتری، استفاده از منابع داخلی و افزایش فروش فروش خود

کلاس متحرک، مستقل، آموزش الکترونیک، وبینار، آموزش و پرورش

تمرین ها، نقش ها، برنامه ریزان، پادکست ها، فیلم های ویدئویی، کتاب ها